Az első!

20 Az első!

Minden horgásznak vannak elsői. Első peca, első pergetett hal, első márna, első bottörés, első komment egy horgászportálon, első kitiltás valamelyik fórumról. Akkor ebbe a sorba nagybetűkkel befér az ELSŐ PECAVILÁG HORGÁSZTALÁLKOZÓ! Mondjuk ki szerénység nélkül, amit mi több mint hatvanan a a Pecavilág horgászportállal és fórummal ilyen rövid idő alatt véghezvittünk az a maga nemében szenzáció!

A semmiből indultunk, és létrehoztunk egy olyan közösséget, ami párját ritkítja. Virtuális szigetet hoztunk létre a horgászat tengerén, egy zárt szigetet.  Több közös horgászat alatt, amit a fórumtársaimmal ejtettünk meg körvonalazódott a gondolat és az igény, hogy a szigetlakóknak össze kéne jönni egy közös találkozóra a virtuális világon kívül, egy horgásztalálkozót kell szervezni!

A gondolatokat tett követte és kitűztük szeptember végére a találkozó időpontját, Helyszínnek a Hernádot választottuk, Perén találtunk egy vízparti campinget, hiába a helyismeret, én és hozzám hasonló helyiek még nem voltak ezen a helyen, tehát ismeretlen pálya volt ez nekünk is.

Én és Remete Apó már pénteken leszöktünk Perére valamiféle felderítő egységként, feltérképezni a szállást, a Hernádot és ismerkedi a helyi hagyományokkal, emberekkel.

A hely elsőre kiválónak tűnt. A kerítés tövében a Hernád, szállás minden igényt kielégít, a kocsmahivatal  100 méterre, a házigazda érkezésemkor kezembe nyomott egy üveg szilvapálinkát, welcome drink ürügyén, úgyhogy azonnal telefonáltam, leadtam Gábornak a drótot, mielőtt alámerülők a szilvórium élvezetében. Jól sikerült az ismerkedés a perei emberekkel és italokkal, szombat reggel sajnos volt egy kis hivatalos dolgunk Miskolcon így kissé másnaposan, de be kellett autózni illetve esetemben motorozni, de abban a tudatban mire visszatérünk már a találkozó teljes gőzzel üzemelni fog.

Visszaúton a Hernádszentandrás előtt a Bélus hídjánál ismerős pergetőkre lettem figyelmesek, persze, hogy a nanobrigád már csapkodta a vizet, kérdésemre, hogy tudják-e milyen vízen horgásznak hárman- három féle vizet jelöltek be, persze egyik sem stimmelt, de azért nem horgásztak tilosban, mert a Bélus valójában a Csíkos, ahova persze volt engedély. Zsákmányuk a szokásos nanosügerek és domik, állítólag fogtak csukát is, persze erről csak hallomás szintjéig jutottunk, a helyi erők azért kettő méretes csukával jelezték, hogy tényleg lehet itt csukát fogni.

Innen már közösen érkeztünk meg a talira a campingbe ahol már javában folyt az előkészülete a babgulyásnak, a konyhában már a welcome drink helyett/mellett zsíros kenyér party ment, és hangulat már ekkor nagyon jó volt. Zsíros kenyeret lecsúsztattuk egy kis csokis beszbuszával - így mulat egy igazi Pecavilágos!

Akkor pecázzunk egy kicsit!

Volt, aki pergető botot fogott és azzal indult neki.

Csé perget

Józsi és Peti

Remete lánya Eszter leült federezni a kert végében mi Bálinttal nekiindultunk a P. busszal helyet keresni a bolózásnak. A szemközti part ígéretes volt, de mire begyűrtük magunkat akkor már megint a szemközti part volt ígéretesebb. Láttuk miként a szemközti kövezésen Peti épp egy balint fog, így csak visszamentünk a kiinduló pontra, és eldöntöttük, hogy ott horgászunk, persze a visszaút is kellemes, sáros volt így a P.busz most sem úszta meg tisztán.

Itt nem tudom mi történt Petivel és a balinnal mindenki képzelőerejére bízom!

Kisebb menetfelszereléssel levágtattunk a kövezésre, Fefe és Én féderrel (tegye fel a kezét, aki látta valaha is Fefét féderezni!) Bálint pedig bolózni készült. Az első márnát Fefe fogta - természetesen nano méretben, én sem akartam lemaradni én is fogtam egy hasonlót, azon ment a vita kié a nagyobb nano? Pali is csatlakozott hozzánk féderrel , ő abban jeleskedett, hogy úgy sikerült keresztbe dobni két emberen, hogy csak a szélső ember zsinórját szedte össze.

Bálint Boló

Eppusz dippel

Bálint nem jeleskedett az úszózásban, így gondoltam én is bolóra váltok és a szemközti part langósabb vizéből fogok halat felmutatni. Nem mutattam.  Semmit sem tudtunk felmutatni. Arra a következtetésre jutottunk, hogy közelebb megyünk a camping bejáratához, ott próbálkozunk tovább, mert a szállásunk előtt volt egy kavicspad és ott sejtettük a halat és mert az italokhoz is közelebb kerültünk. Itt már áttértünk más horgászatra, Fefe halszelettel, én élő hallal próbálkoztam, Pali a kavicspad végéhez féderezett.

Fefe fogott is kölyökbalint, Pali nanomárnákkal szórakozott én pedig a snecik fogásában jeleskedtem.

Engem azért nem hagyott nyugodni a kavicspad és csak begázoltam mellesben egy kis pergetés és valami érdemleges hal reményében, persze halat nem fogtam, de meg tudtam magyarázni.

Gázló (emlős)madár

Mikor már a parton összegeztük az eredményeket, kolompoltak kész volt a babgulyás!

A gulyás fenomenális volt, köszönet Naszinak érte, szerintem kivívta magának a PV főszakácsa címet.

Jól megcsípőzve volt az igazi szinte mindenki két tányérral evett, igaz én a másodikat már sírva ettem, de nagyon jó volt! Ekkor megérkezett Csé, Dani, Peti és Viktor Vizsolyból, mert ők átszaladtak egy kis pergetésre a Kacsás tóra, fogtak is csukát, sügeret.

Ezután megérkezett az örök énmindigmáskormegyek Fuki is a talira.

Vacsora után következett a kötetlen beszélgetés és ismerkedős est. Megtudhattuk, hogy Danika spermadonor lett és óvodában rajzolta le a PV logóját amivel óvodai rajzversenyt nyert!  Az egész Fuki család bélgomba fertőzésben szenved de nem halálos, megtudhattuk még, hogy én gyalog voltam Erdélyben, hogy elhozzam nektek a szelídített medvék által szedett áfonyából készült pálinkát, Petitől azt tudtuk meg, hogy a kólának annyi a PH értéke, hogy simán lehet tőle szalmonella fertőzést kapni, de ha elkaptuk akkor véres székletünk lesz - de ez sem halálos, Fuki  a legtöbb helyről kitiltott PV-s fórumtag, és nem is annyira tapló (megint gomba) mint ahogy azt Peti gondolta, Van egy új fórumtársunk Zebra Dániel, és Csé mindenkit óva intett attól, hogy víz alatt ne ússzon be egy 46 méter hosszú csőbe mert nem tud megfordulni! Fefe bóbiskolt a kanapén és csak akkor kapta fel a fejét amikor a nanosügér, kispatak, UL pergetés szavakat valaki kiejtette. Pali bírta szemlátomást legjobban az szesz tartalmú italokat, de ezt egy tűzoltótól el is várjuk. Bálint pedig továbbra sem tudja ki az a macskás!?

Hát….lehet, hogy nem pont így hangzottak el a monológok, de ne bízzátok a beszámoló írását olyanra aki alkoholt fogyaszt!

Reggeli fényváltásra Feféék UL pergetést beszéltek meg, én alapból nem akartam részt venni ezen, de egy perei szúnyog úgy gondolta, hogy én is részt akarok venni és felköltött. Gondoltam megmutatom nekik a titkos helyemet a Csíkoson, mint már ahányszor most sem kellett volna! A legfürgébb mégis Viktor volt egy akkora merítővel indult neki a Hernádnak, hogy azt hittük bojlizni indul, de hamar kiderült, hogy pergetni megy. Mi hárman vágtunk neki az esőnek, a Csíkoson és  Bársonyoson pergettünk én fogtam domit, Bálint csukát, de nagyon szakadt az eső így visszatértünk a szállásra(Fefe azt mondta, hogy vissza kell neki ide jönni- na ezt a mondatot nem szerettem volna hallani!), ahol kiadós reggelit követően szakmázgattunk egy kicsit. Műcsali mustra, bot tapogatás, ajándék wobi ami erre a napra készült köszönet érte Petinek! Tapasztalatok cseréje és ilyenekkel mulattuk a teljesen elromló időben a napot.

Pali csodálkozik a sok csillogó-villogó mütyürökőn

Fefe egy nagyon kicsi nanocsalit nem tud kivenni.

Dani:”Ez mi a ló….sz?”

Eppusz osztogatja a nanocsalikat ezzel is kimutatja elkötelezettségét a nanopergetés mellett.

-„Hoztam egy-két műcsalit”

Örök emlék!

Gáborék kitakarítottak és az első távozókkal lassan kezdetét vette a búcsúzás.

Most tudom, hogy közhely, de aki nem volt ott sajnálhatja miből maradt ki, mi akik ott voltunk most már elmondhatjuk, hogy részt vettünk az ELSŐ PECAVILÁG HORGÁSZTALÁLKOZÓN!

Remélem mindenki olyan jól érezte magát, mint ahogy én, csak a mielőbbi viszontlátás lebeg most a szemem előtt és nagyon várom a Második találkozót!

Lejegyezte: Eppusz

Képek: Gabriel, Fefe, Gpepp, Sajómenő, Horjo, Thy, még valaki?